Blog

Επάγγελμα….πωλητής “εδωδιμοπωλείου”

Ο άνθρωπος πίσω από τη βιτρίνα ενός “εδωδιμοπωλείου” δίνει ζωή και πρόσωπο στα εκλεκτά προϊόντα.

Η Eurofood Ποιότητα Α.Ε συνεργάζεται στενά με τους πελάτες της και συνεισφέρει συμβουλευτικά στην εκπαίδευσή τους, με στόχο το στήσιμο μιας σωστής και ελκυστικής βιτρίνας ισάξια των προϊόντων που θα τοποθετηθούν σε αυτήν.Πρόκειται για μια καινοτομία, βασισμένη στη μακροχρόνια εμπειρία των ανθρώπων της και στη διάθεση για διαφοροποίηση.

Εμφάνιση

Φοράμε την ποδιά, τα γάντια, το καπέλο μας και ρίχνουμε μια τελευταία ματιά στο καθρέφτη που κρατάμε κρυφά για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα είναι όπως πρέπει. Να θυμόμαστε οτι είμαστε ο καθρέφτης του προϊόντος που διαχειριζόμαστε.

Προετοιμασία

Ελέγχουμε τη θερμοκρασία της βιτρίνας, καθώς και τη σταθερότητα και την καθαριότητα της ζυγαριάς. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τη συσκευασία και να αφήνουμε το τυρί να αναπνέει. Αποφεύγουμε να αγγίζουμε το τυρί.

Συμπεριφορά

Κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών γνωρίζοντας το προϊόν μας  με την καλοσύνη μας
με το μεγαλύτερο χαμόγελό μας
λέγοντας «Καλημέρα» με όλη μας την καρδιά.

“Διατηρούμε τη βιτρίνα καθαρή και όχι πολύ γεμάτη, καθώς αυτό προκαλεί σύγχυση στον πελάτη. Διατηρούμε μαζί τα προϊόντα της ίδιας οικογένειας. Οι ετικέτες πρέπει να στραφούν προς την πλευρά του πελάτη. Φροντίζουμε να αποσύρουμε τα ληγμένα προϊόντα.”

"Το να είσαι πωλητής χρειάζεται σκληρή και συνεχή εκπαίδευση. Οι άνθρωποι της Eurofood Ποιότητα Α.Ε δίνουν μεγάλη αξία σε αυτή τη διαδικασία".

— Κώστας Σταματέλος,Εμπορικός Διευθυντής

 

 

 

Επιβεβαιώστε οτι:

  • Τα ρούχα, τα μαλλιά και τα χέρια σας πρέπει να είναι προσεγμένα. Οι γυναίκες πρέπει επίσης να προσέχουν το μακιγιάζ τους.
  • Μη διστάζετε να: χαρίζετε το μεγαλύτερο σας χαμόγελο
  • είστε θετικοί απέναντι στους πελάτες σας και να τους συμπεριφέρεστε με τον ίδιο τρόπο που θα θέλατε να συμπεριφέρονται σε εσάς.
  • Να θυμάστε ότι ο πελάτης είναι το "αφεντικό" σας.